idål

igår när jag hade slutat så gick jag och linn till aulan för att kika på en konsert. den hette idål och den var precis som det brukar vara på tvn. enligt mig var den inte så himla bra, dom sjöng bara massa låtar man aldrig hört.

(som ni ser på sista bilden så står den en kille i bara skjorta och kallingar. det var för att två tjejer sjöng älskade ängel och killen spelar bert)


när den var slut så åkte linn och chrille med mig till stocka. där fikade vi på kiosken, åkte massa skogsvägar med bilen och fastnade så ett gäng killar fick komma med fyrhjulingar och dra upp min bil.



idag blev jag hemma från skolan, jag sov så dåligt så jag var så himla trött när klockan ringde. jocke är sjuk så han blev också hemma så vi har bara legat i sängen och myst idag. jag åkte hem vid 5tiden, lagade mat och kikade på film. just nu tittar jag på 101 sätt att åka ur en gameshow och väntar på att älsklingen ska komma :) vad gör ni en fredagskväll som denna? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kollar på Vägen Ut med brorsan :)

2011-04-15 @ 21:37:16
URL: http://baastavanner.blogg.se/
Postat av: LIENE

Oj, så mycket snö fortfarande.

2011-04-16 @ 07:49:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0