27 april

imorse när jag skulle skjutsa in mamma till stan så könde jag att bilen gick konstigt så jag stannade och kikade och såg att jag hade punka. som tur var så hade vi inte hunnit långt. pappa kom och hämtade oss, åkte med mamma in till stan (eftersom hon hade en tid att passa) sedan åkte vi hem och bytte däck sen åkte jag tillbaka till stan. medans jag väntade på att mamma skulle bli klar så gick jag på stan och kikade lite. med mig hem fick jag sminkborttagning, leopardstrumpbyxor, svarta strumpbyxor, tomma skivor och ett linne. när mamma var klar åkte vi på jysk, dollar, ö&b, kvantum och på källes.



när vi kom hem
lastade jag av bilen, bytte om och åket till näsviken för att hämta chrille sedan åkte vi på bockarna och åt pubmacka med johan. efter det åkte vi runt en sväng på stan och nu är jag hemma med älsklingen och ska slå igång en film och sova.

imorgon ska jag
klippa mig och jag gruvar mig jättemycket. mitt hår har blivit så långt och det brukar alltid kännas så kort efter att man varit hos frissan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0