helgen i sthlm

fredag: jag, jocke, chrille & simon åkte vid 11tiden mot sthlm, eller rättare sagt vallentuna. (och som vanligt när jag åker förbi tönnebro så stannade vi där och köpte tacochips med guacamole!) vi var framme vid halv 3 då sanna mötte mig med en stooor kram. efter att vi hade ätit middag och efter att pia & tomas hade åkt iväg (dom åkte till ullared tills lördagkväll så vi var barnvakt) så åkte vi och shoppade lite och på kvällen åt vi massa gotta och tittade på idol & se upp för dårarna.



lördag: efter frukosten så åkte vi på knallemarknaden, åkte lite karusell & tog några lotter sen och shoppade vi lite till och kl 3 uppträdde ola från idol på vallentuna center. innan vi åkte hemåt så åt vi och köpte lite gotta tills kvällen. när pia & tomas kom hem så tittade vi på de bästa av dag-otto och åt gotta.

tyvärr så gick det inte att få så bra bilder eftersom att han rörde sig hela tiden.



söndag: dagen började med att vi åkte iväg och tittade på fotboll och sen vidare på sannas avslutning av fotbollen. när vi kom tillbaka hem så lekte jag, jocke & simon med sanna och hennes kompisar och efter middagen åkte vi hem och gud så skönt det var att komma hem och sova i sin egen säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0