helgen

jag var på marknaden fredag och lördag. båda dagarna med joakim, antonia och erik. på fredagen åkte jag & antonia en karusell, vi båda blev så yr satt det blev det inga fler.

på lördagskvällen åkte jag och joakim in till stan och åt på 49an. supergott var det! efter det gick vi en liiiiten sväng på marknaden sen ringde antonia och ville att vi skulle komma till henne. hon hade krävfskiva och förfest. vi var där ett tag sen skjutsade vi dom på krogen också åkte vi hem och sov.
på söndagen åkte vi till erik för att hämta honomn och antonia för att åka vidare till sundsvall och shoppa. vi kom hem till mig vid 9tiden och då tittade vi på irene huss sen gick vi och la oss.
det har varit en väldigt trevlig helg och trevligt sällskap.




1. linne från carlings
2. 2 speglar från ikea
3. sminkborttagning, mascara, nagellack, läppglans, parfym och läppstift.
4. marknadsnougat
5. plåtask
6. hårfön
7. marknadschips
8. massagegrej (jockes)


det är säkert nå mer som jag köpte också fast jag glömt bort det.
på marknaden köpte jag två stenar som det står "världens bästa farfar" och "världens bästa farmor", fast dom har jag redan gett till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0