torsdagskväll

efter skolan idag åkte vi först hem till jocke och efter ett tag hem till mig då vi la oss i sängen framför tvn ett bra tag tills vi gjorde middag. när pappa kom hem så åkte vi iväg och lämnade min bil till bengt-olof som förhoppningsvis kan laga den tills imorgon.

 


efter att vi hade varit där så åkte vi till farmor och farfar på en fika också skjutsade jocke hem oss innan han åkte på träning. sen dess har jag haft ansiktsmask, duschat, rakat benen och packat tills imorgon.



om ett tag blir det popcorn och idol. trotts att vi är lediga imorgon så hoppas jag att vi somnar ganska tidigt. jag tror nog att jag tar med mig en kudde så att jag kan vila lite i bilen imorgon också. jag ska även köpa en godispåse så att man har något att smaska på :)

Kommentarer
Postat av: Theodorstina

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-07-07 @ 15:46:36
URL: http://theodorstina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0