torsdag

hej bloggen!
det första jag vill säga är grattis till min söta vän antonia som klarade uppkörningen idag och vilket innebar körkort för hennes del :) så stort grattis till dig! :)

och för det andra så vill jag säga grattis till ulf, jockes låssaspappa, som fyller år idag. så grattis till dig! :)

idag innan jag, jocke och viktor åkte hem så svängde vi förbi dollar en sväng. där köpte jag nya gardiner, en tavla, schampoo, balsam och lite grejer. bilder kommer sen när gardinerna är uppsatta. dom var mycket för långa så dom behövs fixas till lite.


tidigare ikväll skjutsade vi viktor till enånger och när vi kom hem igen så tittade vi på idol och nu väntar jag bara på att det ska fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0