tisdag

jag och joakim har nyss tittat på premiären av idol som äntligen har börjat igen! till det så åt vi nyponsoppa och glass. nu sitter jocke i chrilles rum och spelar tvspel medans jag sitter här.
men nu ska jag gå ut, röka, ringa antonia sen duscha.

imorgon har jag bara en lektion, börjar 9 och slutar typ 11 nångång. när jag slutar går jag nog ner på trafikskolan och jobbar lite.

på torsdag ska alla som går OP samlas på möljen. vi ska vara publik för en film. glada hudik teatern ska göra en film och vi ska vara med som publik. eller ja, jag fattade inte så mycket. menmen, det blir säkert bra. vi skulle få biobiljetter för att vi var med. vi blir dessutom bjudna på lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0