tisdag

god eftermiddag bloggen.
här regnar det, hur är det hos er?

jag började bli förkyld igår och när jag blir förkyld så sätter det sig på ena ögat. det bara rinner och rinner. inte alls kul. så jag ringde pappa för att fråga om han kunde hämta mig men han var redan i stan, passande! innan vi åkte hem svängde vi in på kelles där jag fick en taklampa, en kaktus och en kruka av mamma.



vi svängde även förbå dackås och köpte fikabröd.


sen jag kom hem har jag bara legat i soffan, tittat på tv och ätit mat. det blir inte så mycker mer än så idag. ikväll kanske jag åker till jocke, beroende på hur jag mår.



imorgon ska vi knäppa kort till skolkatalogen på skolan så vi får se om jag kan vara med på det eller inte. får hoppas på att ögat ser ganska bra ut imorgonbitti.



och just nu är det en ända stor oordning i mitt rum. det har blivit massa fläckar på väggen så den förra färgen lyser igenom så pappa har målat de idag men det behövs målas imorgon också. när det är färdigtmålat så åker dom nya speglarna upp, lite tavlor kanske och förhoppningsvis min tv som är på lagning fortfarande. nu ska jag gå ner och äta min negerboll och kika på en film med en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0