söndag

jag har nyss varit nere och hjälpt mamma lite med maten. eller jag gjorde iordning en sallad. idag blir det porterstek, potatis, sallad, portersås och baugetter till middag. vi har bjudit farmor och farfar på middag så dom kommer hit och äter med oss. till efterätt blir det äppelpaj.

joakim har match snart, så han är och värmer upp inför den. sen kommer han hit, äter middag och myser med mig. ikväll blir det irene huss, trodde jag... nu när jag tittar på tvplaneten så ser jag att det inte är nå irene huss ikväll. jag kanske laddar ner den då annars kanske vi kikar på filmen som går på 3an kl 21. music och lyrics hette den.

jag har två trafiktester idag och jag blev godkänd på båda. jag har tänkt göra två st till också innan dagen är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0