sjukt irriterande

fyfan vad irriterande!
jag hade klockan på 06:30 imorse som ni vet. jag skyndade mig upp, gjorde iordning mig och åkte iväg till skolan. eller först skynda vi oss till statoil för att få lite frukost. klockan var prick 08:05 när jag kom till skolan och så fick jag reda på att jag inte hade någon lektion förens kl 10.00...

snacka om att vara less nu alltså.
snacka om att lärarna kan informera..





och att det var 3 grader när vi åkte till skolan gör inte saken bättre. det blev typ 5,5 när vi kom till stan, men ändå. fortfarande sjukt kallt!

eftersom att jag inte har nå bättre för mig just nu så sitter jag i bibblan (i tjockjacka och halsduk) och roar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0