sitter i skolan

jag är inte nå bättre i förkylningen idag men jag sitter ändå i skolan. jag klarade av fotograferingen, även att vi tog enskilda kort också. det trodde jag inte att man gjorde i 2an. jag ska iaf bara beställa skolkatalogen tror ja.

nu sitter jag i bibblan och väntar på att tiden ska gå. jag tar 12.50 bussen hem också kommer pappa och hämtar mig vid bussen. innan jag hoppar på bussen tänkte jag gå in på ö&b för att kika efter några hängare. alltså, krokar man hänger saker på.

pappa har målat min vägg idag igen så jag hoppas att jag kan sätta upp speglarna idag.


Kommentarer
Postat av: Casperleila

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-04-11 @ 10:50:51
URL: http://casperleila.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0