pluggar teori

jag hittade två hängare på ö&b som jag köpte men jag kan varken sätta upp dom eller speglarna idag. färgen på väggarna har inte torkat än så jag gör det imorgon och då får ni bilder på det.

jag har just gjort 2 teoritester. det går jättebra. jag har inte pluggat på två veckor och på första testen jag gjorde fick jag 60 av 70 rätt och på andra fick jag 62 av 70 rätt. hoppas jag har körkortet innom kort!

men en sak som stör mig är att när man gjort klart testen och tryckt på rätta så står det "grattis! du hade blivit godkänd om detta varit vägverkets prov". menmen, snart så :)





nää, nu kurrar magen. idag blir det tjockpankaka till middag och jag hoppas att det är klart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0