måndag

hur röstade ni igår? tyckte ni att rätt parti vann?
själv röstade jag på socialdemokraterna.



på måndagar börjar vi 10.05 men just idag så började vi 09.15 och det hade jag alldeles glömt bort så jag kom till skolan kvart i tio och till lektionen vid 10
. vi tog hand på sex st nior idag. vi hade olika stationer som dom gick gå på. tex stick i fingret, ta puls, högre upp i säng osv.
efter lunch hade jag 2 engelska-lektioner och sen slutade jag. sen jag kom hem har jag bara latat mig i sängen framför tvn och ätit middag.

joakim åker hem från skolan nu, då ska han bara hem och äta och så sen kommer han och hämtar mig också åkter vi till iggesund och hälsar på hans morbror. ikväll sover vi hos joakim och imorgon har jag tid hos tandläkaren.


en bild på min tv som kom hem i fredags. just nu tittar jag på top model 6.


Kommentarer
Postat av: Forums

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-06-21 @ 10:31:56
URL: http://forums.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0