lite förändringar i rummet

ända sen jag vaknade vid 11tiden så har jag bara ätit frukost sen hållit på med mitt rum. monterat speglar och hängare. även dammat, damsugit och städat lite.

nu är mitt rum fint och frächt igen :)
det ända som saknas nu är lite saker på väggarna. skulle behöva en jättestor tavla (helst en stor zebra) och en lite mindre tavla.


speglarna satt på andra sidan väggen förut, men flyttat dom hit nu.

 


har hängt upp speglarna jag köpte på ikea i söndags och hängarna jag köpte igår på ö&b.


och såhär ser mitt rum ut.


jag hör att mamma står och lagar mat nu. idag blir det banspagetti och baconsås. efter maten tänkte jag baka rulltårta och sen åker jag och mamma till farmor och farfar medans jocke är på fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0