ledig imorgon

så, nu har jag gjort 2 till tester. jag har alltså gjort 4 st idag och det får räcka. jag har nyss skalat morötter och gjort dipp som jag ska äta när jag tittar på idol som börjar om några minuter. jag tänkte även göra lite te med honung i. dels för att jag fryser + att det är bra att dricka sånt när man är förkyld.


har jag berättat att jag är ledig imorgon föresten?
jag har inge samhälle pga ingen lärare så fick nån hemuppgift så igentligen ska jag ha två lektioner engelska men jag pratade med läraren idag så jag fick en hemuppgift istället för att åka in till skolan i 2 timmar. skööönt!

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Det ska bli jätte kul :) Allt bra?

2010-09-16 @ 00:38:06
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0