en gammal goding

som sagt så bowlade vi igår. jocke vann, antonia kom tvåa, jag kom trea och erik sist. kul var det! :) när vi var klar åkte vi till hemköp, köpte chips, dipp och dricka och sen åkte vi vidare hem till erik och spelade monopol i flera timmar. det blev en lyckad kväll :)





imorse flög vi upp ur sängen. jocke hade ställt klockan fel så vi vaknade 15 minuter innan hans samling började. så han skjutsade hem mig sen och han på match. sen jag kom hem har jag bara legat i soffan under täcket och tittat på en gammal goding (föräldrarfällan) och ätit frukost.




om en liten stund ska jag och pappa åka till harmånger för att handla och jag tror jocke åker med oss hem. idag får det nog bli en slappdag. vi kommer nog bara ligga och titta på film idag. och ikväll, på tvn är det ju irene huss.  dom är bra!

Kommentarer
Postat av: Nicolassigrun

A exceptional happy site!

2011-11-09 @ 10:03:06
URL: http://nicolassigrun.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0