coolt liksom

igår vid 5tiden åkte jag & jocke in till stan för att först hämta antonia hemma hos henne sen åka på bockarna och äta pubmacka. vid 8tiden åkte vi till hemköp och köpte dipp och när vi kom hem till antonia så åt vi morötter med dipp och tittade på idol.


iag skulle vi som sagt samlas på möljen kl 9 för att vara statist på en film. vilket var jättetråkigt. det ända vi gjorde var att klappade händerna. vid 11tiden fick vi 1 timmes rast då vi gick på stan sen var det lunch. vi skulle vara där tills kl 17.00 men jag tyckte att det var så tråkigt att jag åkte hem med 12.15 bussen.
även att clas malmberg och marie robertson och en till som jag inte kommer ihåg vad han heter (jätteirriterande) i lilla hudik idag. coolt liksom.



nu sitter jag och pysslar om mig själv lite gran. skriver mera om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0