1 september

ja, då var det första september. tiden bara rullar iväg, snart är det iskall och vinter. fy!
jag har redan börjat med halsduk..


jocke sov över imorse så han tog 09.20 bussen med mig in till stan. han gick upp till skolan och jag gick till trafikskolan och satt där i drygt 4 timmar. vi tog bussen hem till jocke och bilen därifrån till stocka. innan vi åkte hem och åt så åkte vi in på stocka motor och fritid och sa grattis åt johnny som fyller år idag.

dino växer som ogräs. han har snart växt ifrån mamma sin. lilly (som jockes lillasyster köpte) är fortfarande jätteliten och supersöt. undra hur stor hugo är? han som var störst av alla.


nu tänkte vi åka ner till kiosken och dricka kaffe sen åka hem och äta öppelkräm. mamma ska göra en ny till mig idag eftersom hon åt upp den jag gjorde här om dagen.


ikväll är det final på fångarna på fortet. handbollslaget vs fortets mästare.
någon mer än jag som ska se det ikväll?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket :D

din är också fin :)

2010-09-01 @ 18:46:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0