vid din sida

vid 5tiden kom jag hem till joakim och då stog tacosen på bordet. precis efter att jag hade ätit klart så kom jag på att jag hade glömt datorn hemma (som jag hade häft alldeles vid dörren för att inte glömma den). men som tur va så var min moster kvar hos oss så hon tog med sig den när hon åkte hem så mötte jag henne och fick min dator.

vi har nyss spelat wii och nu sitter älsklingen och spelar cs så jag tänkte spela lite sims. kl 21 visas 'vid din sida' på 3an. här kommer en liten kort handling:

Isabel är Lukes nya flickvän, även om han är nästan dubbelt så gammal. Luke har också två barn, Anna och Ben. Lukes exfru gör dock allt för att inte förlora kontrollen över barnen och, framför allt, att Isabel inte ska komma dem nära. Men så drabbas hon av cancer och börjar inse att en dag måste någon ta över som mamma.



filmen verkar bra så jag tänkte kika på den innan jag somnar. imorgon har jag sovmorgon till 10.15 så jag tar bilen till skolan, malin åker med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0