torsdag 7 oktober

idag började jag kl 8 och slutade kl 12. hade bara två lektioner, samhälle och engelska. efter skolan åkte jag och baby ner på stan. medans jag gick på banken åkte han på någon affär och hämtade nå åt ulf. på banken ville jag få reda på vad som hade hänt med mitt bankomatkort, men dom hade inget svar. det ända hon sa var "jag har aldrig hört något liknande, du har haft en väldigt otur".. mitt kort gör lite som den vill. ibland funkar de, ibland inte. den funkar bara på vissa affärer och i vissa kassaapparater. när jag var klar på banken gick vi lite på stan, åkte till ö&b och till dollar sen åkte vi hem.

jag fick med mig lite grejer hem. bland annat en jacka, sminkborstar, tuggummi, kattmat, toapapper och en tröja till mamma som hon tyvärr inte kunde ha.


två tuggummiförpackningar för 10 på dollar, ögonskuggsborste och rougeborste.


ny och fin jacka.

och när jag kom hem så hade skolkorten kommit. men vi ska nog skicka tillbaka dom (kanske spar två kort). dom brukar ändå bara ligga i något skåp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0