ondöig skoldag

tjena bloggen.
idag är jag trött, jättetrött.

skolan var väldigt onödig idag. på första lektionen så var läraren typ 30 minuter försenad och 15 minuter efter att hon hade kommit så fick vi lunch. på andra och sista lektionen så skulle vi bara lyssna på några redovisningar så vi fick sluta lite tidigare. så jag åkte hem med 132.50 bussen, jag kom alltså hem för drygt 1 timme sen.

mamma och pappa åkte precis när jag kom hem. dom skulle ta med farmor och hälsa på farfar. jocke åkte strax efter dom, vi myste lite först :) men han kommer tillbaka senare ikväll.

idag har jag inte tänkt göra nånting. bara ligga i sängen, titta på tv och film. en slappdag helt enkelt. fast jag är sugen på att gå ut också. äta en pubmacka och dricka lite. men det får nog bli en annan gång.



(jag & jocke såg den här filmen för någon dag sen men jag somnade ifrån den så hade tänkt se klart slutet idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0