torsdag 14 oktober

hej bloggen!
idag är det sämst väder ute. det blåser som fan. å kallt är det också.. jag stoppade undan den nya jackan när jag köpte den men jag var tvungen att ta fram den idag pga vädret.

på första lektionen hade jag samhälla och jag pluggade på som bara fan (känner mig stolt). efter lektionen åkte jag, jocke och viktor ner på kvantum och köpte glass trots att det är iskallt ute. men jag var så sugen!



nu har jag engelska, men läraren sitter i ett rum med två i klassen som gör nationella provet. jag vet inte när jag ska ha det, men det blir väl någon dag.

eftersom att jag har en annan engelskabok än dom andra i klassen så vet jag inte vad jag ska göra så jag sitter här och försöker skriva ett CV istället. men det går inte så bra för jag har absolut ingen idé på vad jag ska skriva om.. menmen, jag hoppas det fixar sig! jag har iaf skickat det till min hotmail så jag ska skriva klart hemma.

om drygt 1 timme slutar jag och då åker vi hem och latar oss men innan så tänkte jag äta lunch på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0