sunday

jag och joakim låg vaken till ca 3 inatt och tittade på film och för att inte sova bort hela dagen så ställde jag klockan på 11, men jag klev upp vid halv 12. sen åt jag frukost, pluggade, spelade sims och sen åkte vi till stocka för att först hälsa på tomas, pia och sanna och för att äta middag hemma hos mig. jag har längtat efter tacos hela helgen så det fick bli det idag. efter middagen spelade vi kort sen åkte jocke iväg för att träffa sin pappa.

jag har nyss duschat, rakat benen, smörjt in mig i body lotion och ska nu föna håret. jag tittar även på en film som går på disney chanel just nu, vet inte riktigt vad den heter.
jag funderar på att plugga lite mer strax och spela sims. eller, jag kanske tittar på rallybrudar som går på tvn ikväll istället för sims. det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0