my new computer

hej bloggen.
nu sitter jag vid min nya dator, laddar ner spotify och msn. i just love then!



imorse åkte jocke med 7bussen och pappa skjutsade mig till harmånger vid 9tiden så att jag kunde ta bussen därifrån eftersom att det går sjukt med lite bussar härifrån.
första lektionen var OP. då fick vi först fylla i vart vi ville vara på praktiken och sen hade vi redovisning och efter det lunch. andra och sista lektionen var engelska. men på den skulle vi bara kika på en film och vi behövde inte komma så jag åkte hem, hämtade datorn på kiosken och nu sitter jag i sängen med kissekatten i knät.



mamma och pappa är i bergsjö med farmor. jag hoppas att dom inte kommer hem allt för sent för jag är redan hungrig. idag blir det plättar till middag, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0