måndag

hej bloggen.
dålig uppdatering idag för att jag har varit ute och kört bil nästan hela dagen. :)

när jag kom till stan så skrev jag först. fick precis 52 rätt och superglad blev jag! efter det gick jag till carlings för att lämna in ett cv. hoppas jag får jobbet! kl 12 tog jag bussen till skolan och vid halv 2 åkte jag hem med arnström. första svängen jag tog med bilen var till farmor och farfar för att berätta att jag hade fått körkort.

efter att jag hade ätit middag ringde elin och grattade mig. hon följde även med på en tur :) vid 18 åkte jag till joakim, fast jag svängde in på ica och köpte lite godis först.

imorgonbitti börjar jag kl 8 och jag tar bilen till skolan, malin åker med :) chrille kanske följer med. jag fick inget riktigt svar, vet inte om han vågar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0