lördag

igår hade jag varken lust eller ork till att skriva här i bloggen. jag kände inte för det helt enkelt. så därför ska jag skriva lite kort om vad jag gjorde igår nu.

först var jag i skolan till halv 4, sen åkte vi hem till jocke för att käka osv. vid 7 åkte vi hem til mig en snabbis sen tog vi med oss chips & dipp och åkte till antonia för att kika på idol och äta lite gotta.
när idol var slut åkte vi några varv på stan sen åkte vi hem. jag somnade i bilen på väg hem också somnade jag direkt när jag kom hem. jag hann inte ens ge älsklingen en godnattpuss.


här är dom som är kvar i idol.

dom som är inringade är mina favoriter. olle, linda, sassa och jay.

vilka är era favoriter?


idag har jag hunnit med att ätit frukost, städat (damsugit mitt rum, hallen och mammas rum och plockat undan lite saker), bytt sängkläder och duschat.
jocke åkte hem vid 12tiden men han kommer hit senare då vi ska käka tacos.
ikväll skulle jag igentligen gå ut med antonia men det blir en annan gång. istället blir det nog mys med älsklingen hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0