lördag

idag när mamma kom hem vid 4 tiden så skjutsade vi henne till ström för att hon skulle stå i baren på jokerfesten. när vi hade gjort det så åkte vi hem till jocke men nästan på en gång när vi hade kommit fram så ringde sanna (jockes lillasyster) och ville att vi skulle komma och sparka lite boll med henne hemma hos sin mormor (i stocka) och det gjorde vi.

efter ett tag åkte vi hem till mig, släppte in katten sen åkte vi hem till joakim igen och åt middag. efter middagen har jag bara legat i sängen, spelat sims, ätit godis och pluggat lite.
nu ska vi ut och röka sen äta popcorn och titta på film skulle jag tro.


jag bara älskar popcorn. det är så otroligt gott och det bästa är ju att man inte blir fet av dom. iaf inte fet som man blir av chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0