gårdagen

igår gick jag i skolan till halv fyra och när jag kom hem så åt jag sen kom jocke och hämtade mig så åkte vi till iggesund till hans morbror. vi åt massa gotta, tittade på idol osv. vi blev där till tolv nångång. innan vi åkte hem så tog vi en sväng runt stan och när vi kom hem tittade vi klart på swat som vi började titta på här om dagen och när filmen var slut somnade jag som en stock.



innan vi åkte till iggesund så skulle jag öppna bagageluckan för att häva in en dunk bensin men luckan åkte rakt ner i mitt huve så jag fick
värdens bula i huve..

 



imorse vaknade vi vid halv elva. jocke åkte hem på en gång för att skjutsa ulf och mia också skulle han duscha osv. han kommer nog tillbaka snart :) när han åkte så åt jag frukost och jag har nyss duschat. det gick inte så bra att duscha eftersom jag fortfarande har ont i huve sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0