gårdagen

igår gick jag i skolan till halv 4 och när jag slutade så åkte jag och älsklingen hem till mig sen vidare hem till honom för att äta. vid 7tiden åkte vi hem till mig igen och då gjorde jag iordning popcorn, hällde upp massa godis i en skål, gjorde dipp, skalade morötter och gjorde saft. kl 8 var det dags för idol (alla var skitduktiga igår och det var såå spännande och se vilka som skulle få diulera och vem som skulle åka ut) och mamma kom hem och kikade med oss. efter idol spelade vi kort till typ 12. när vi la oss i sängen spelade jag sims till 2- halv 3 sen somnade jag som en stock.



idag vaknade jag vid 12tiden och då klev jag upp, åt frukost och tittade på tv. nu ligger vi i sängen igen. jag tänkte plugga lite nu sen spela sims :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0