friday 22 oktober

igår blev det inge skrivande för att jag följde med joakim & chrille till sthlm en sväng. jag körde till rönnebro på vägen dit och från enånger och hem på hemvägen. vi var där i 2 timmar kanske. bytte däck och pratade lite bara. vi kom hem vid 11 och somnade på en gång.

idag har jag gått i skolan från halv 11 till kvart över 3. jag skulle igentligen börja 09.20 men jag sov över lite. efter skolan åkte vi hem till mig och hämtade vinterdäcken också skjutsade jag viktor och elise till harmånger. när jag kom till jocke bytte vi till vinterdäck på min bil och nu har vi nyss kommit hem från ica. var och köpte lite gotta tills idol börjar.

vi har inga planer inför kvällen förutom att titta på idol och bli lite fetare. så är det någon som vill ha skjuts så är det bara att höra av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0