dejtar sängen snart

jag pratade med trude (min kusins tjej) för en liten stund sedan och jag ska troligen rida med henne någon dag i veckan. hon har en egen häst, synd bara att hon inte hade två så vi kunde rida båda två på en gång.
det kommer nog kännas läskigt bara för att det var sååååå länge sedan jag red, men kul kommer det att bli!

nu ligger jag i sängen, spelar sims, tittar på rallybrudar och äter popcorn.
jag ska snart stänga av datorn och sova. jag är så jävla trött, har varit trött hela jäkla helgen.. jag har lite sovmorgon imorgon så pappa får skjutsa in mig till stan vid 10tiden. jag ska först göra några ärenden på stan sen åka upp på skolan till kl 1 för lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0