29 oktober

idag gick jag i skolan till halv 4. på lunchen åkte jag och simone ner på kvantum (som fyller 1 år) och där bjöd dom på julmust och tårta. så jag och simone tog ett varsit glas och sen ställde vi ifrån oss dom för att kunna äta tårtan och då kom det en kille som tog mitt glas. då sa jag "jag har druckit ur den där ja" men han hörde inte vad jag sa så jag pratade lite högre och då hörde han mig sen gick han iväg och skämdes. haha!

när jag kom hem så färgade jag håret, åt middag och spelade fia med knuff med pappa. nu har jag iordning mig och tänker åka in till stan lite senare. jag kör ikväll, så jag hoppas det ringer någon som vill ha skjuts :)
det var en kille som ringde nyss (som bodde i gävle) och ville ha skjuts. men njaa, det är väl lite väl för långt bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0