28 oktober

idag var min skoldag enormt skön! jag började kl 08.05 med att titta på film och efter det hade jag engelska (som var rolig!!) och klockan 11.15 slutade jag. hur skönt låter inte det?

när jag slutade åkte jag ner på stan och gjorde några ärenden. sedan åkte jag på kvantum och handlade och där väntade viktor och älsklingen på mig. innan jag åkte hem åkte jag till trafikskolan och betalade allt jag var skyldig där så nu är det överstökat också. superskönt!

när vi kom hem så myste vi lite, gjorde och åt mat och sen åkte jocke hem och jag åkte till bergsjö och hämtade ut mitt körkort. sen han jag bara varit hos älsklingen och myst innan han åkte.
när jag kom hem för en liten stund sedan drack jag te och åt några mackor. jag ska snart krypa ner i sängen, titta på film och sova.

jag hade tänkt att färga håret idag men det får nog vänta tills imorgon.



hårfärg från h&m, 59 kr
körsbärsörhängerna från gina tricot, 20 kr
vingörhängerna från ur & penn, 25 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0