26 oktober

dålig uppdatering, jag vet.

imorse började jag kl 8 med ival, gko. efter det hade jag omvårdnad och sen lunch. på lunchen åkte jag & jocke å hämtade viktor sen åkte vi ner på sibylla och åt. när jag kom tillbaka till skolan hade jag samhälle och då började vi titta på filmen "flyga drake". sista lektionen var matte och när jag hade slutat skjutsade jag ner andrea, linda och ida på stan. jag gick även med andrea en sväng på stan men eftersom hon var såå duktig vid biljettautomaten varade det inte så länge.

så jag åkte upp på skolan igen, väntade på chrille och jocke och for sedan till iggesund för att hämta halsduken jag glömde där igårkväll.
när jag kom hem så åt jag och packade och nu sitter jag hos joakim. fast han är och jobbar, så jag ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa frida.


Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Förlåt... Jag trodde att alla pengar var i, men men nu vet jag det tills nästa gång :)

2010-10-27 @ 10:00:03
Postat av: linda

men haha, det gör inget ;)

2010-10-27 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0