24 oktober

igårkväll åkte vi till stan och var hos antonia en sväng sen skjutsade jag hem älsklingen och efter det var jag chauför till johnny. kom hem vid 1 och somnade nästan på en gång.

imorse hade vi klockan på ringning vid halv 10. då klev vi upp, klädde på oss och åt frukost. jocke åkte med mig hem för att han skulle hämta sin bil som var hos mig också åkte han iväg och jobbade.
jag & pappa åkte och hämtade farmor och farfar och åkte till bergsjö på marknan. med mig hem fick jag en tjocktröja-jacka, hjortsonsylt, ostkaka och getost.



farmor och farfar följde med oss hem på fika och när vi kom hem så var brorsan och moster på besök så vi fikade allihopa. nu strax ska jag packa sen åka iväg till älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skönt att ha körkort? :)

2010-10-24 @ 20:26:47
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0