traskat i snön

när jag var klar med skivan så skulle jag bröva den i pappas sterio men den tar inte brända skivor så jag satte på mig stövlarna och traskade i snön ner till sjöboa för att hämta min sterio. den var alldeles iskall så den fungerar inte riktigt än. jag ska pröva igen om ett tag när den har blivit lite varm.

jag har nyss spelat lite kort med pappa och han ska snart åka iväg och jobba. jocke kommer om ett tag hoppas jag. nu tror ja att jag ska leta fram receptet till kakorna mamma ville att jag skulle baka!


 

tittar man noga så ser man mina fotspår i snön. det ser inte ut som att det är så djupt men det var det. snön var till knäna och stövlarna var, ja lite kortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0