tisdag

imorse hade jag verkligen bråttomt till bussen. jag vaknade en kvart innan bussen skulle gå. så jag skyndade mig upp, klädde på mig, sminkade mig lite och sprack ut till bilen eftersom jag inte visste om den skulle starta, men det gjorde den! halvvägs till bussen kom jag på att jag hade glömt plånboken hemma, med busskortet i, så det var bara att vända. men jag hann precis till bussen ändå! :)

efter skolan åkte jag till jocke ett tag sen åkte jag och hjälpte farfar att flytta. nu ligger jag och joakim, nyduschade, i en nybäddad säng med tända ljus. jag köpte ett ljus på ikea som luktar äpple igår, så jag var tvungen att pröva det, men jag tror inte att jag känner någon lukt..


Kommentarer
Postat av: MAJA

HEJ SNYGGINGEN. JAG SAKNAR DIG VERKLIGEN // MAJA

2010-11-17 @ 16:15:06
URL: http://MINNA
Postat av: Sigmundalbertine

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:34:53
URL: http://sigmundalbertine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0