shopping i sundsvall

imorse när jag skulle gå till bilen och åka till skolan så vägrade den starta. eller, jag fick inte ens i nycklarna i låset. jag prövade allt! eldade på nyckeln, prövade båda dörrarna, marre fick hoppa in genom skuffen för att försöka låsa upp innifrån, hon försökte starta bilen.. men ingenting fungerade!
så jag blev hemma idag.

efter en stund kom mamma och pappa och hämtade mig så for vi till sundsvall. jag hittade ett par vantar, en t-shirt, en bh (världens skönaste bhar!!!), två par skor och en tunika/skjorta.

 


Kommentarer
Postat av: carro

sa ju att den där t-shirten fanns på H&M i Birsta :)

2010-11-16 @ 17:22:10
URL: http://honduvetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0