monday

det var såå skönt med sovmorgon imorse. alltid skönt att ha det på måndagar :)

min första lektion var op. vi fick en uppgift också blev vi indelade i grupper. på lunchen följde andrea med mig på stan. jag köpte ett par tights och en pännvässare. efter det åt vi på jambo och sen åkte vi till dackås och köpte oss en varsin negerboll sen åkte vi vidare till håsta för att hämta simone. när vi var tillbaka i skolan hade jag engelska. det har blivit så mycket roligare nu när jag har en ny lärare!
även fast lovet är över och skolan har börjat igen så var det okej.
alldeles lagom skoldag!

nu sitter jag i sängen och tittar på tv. men ska snart spela lite sims innan jag åker till älsklingen :)


jag idag


Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Kalas dag! :D<3

2010-11-08 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0