fredagsmys

när jag skulle gå ut, starta bilen och åka till skolan så startade den inte, igen!! jag blev så irriterad och stressad. jag skulle åka och hämta mamma också och skjutsa henne till jobbet så då blev jag mer stressad. men efter ett tag fick jag igång bilen och både jag & mamma kom i tid.
efter skolan åkte vi och handlade lite sen åkte vi till delsbo och hälsade på madde, richard och saga. vi åt tacos, busade, tittade på idol och åt lite gotta. när idol var slut åkte vi hem och somnade direkt.

jag och saga :)

 

jag tyckte att det var bra att andreas åkte ur idol igår. han är väldigt duktig på att sjunga men jag har andra favoriter. nästa gång vill jag att linnea ska åka ut, efter det olle och sen ska jay och minnah vara kvar till finalen! hur tycker ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0