fredag

jag blev hemma från skolan idag. en lång lektion var inställd så jag hade ett långt hål i mitten av dagen sen resten av lektionerna är så tråkigt så jag blev hemma.
jag har bara tagit det lugnt, tittat på tv, film och spelat lite sims. snart kommer pappa hem och då åker vi och hälsar på farmor och farfar en sväng. sen kommer joakim och då lagar vi mat. idag blir det kykling, curry och ris. mumma! efter middagen åker jocke eller pappa och hämtar mamma i bergsjö.

såhär ser kvällen ut. jag ska alltså tillpringa min kväll i sängen framför tvn. det krockar lite med 16 wishes och idol. men jag får sappa lite :)
jag har även laddat ner två filmer som vi kanske tittar på efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0