fars dag

igårkväll åkte vi till lennie och var med honom och slickarn. efter tag åkte vi ut och åkte lite och hamnade i stan. helt plötsligt står det en neger mitt i vägen och hade rumpan mot mig och vägrade flytta på sig så jag tutade, då kom det en annan neger bakifrån och börja slå på bilen. ja bah va? fattade ingenting. jag åkte iaf därifrån. vi kom hem vid 3tiden och somnade direkt.

idag vaknade vi vid 12. åt frukost och gjorde iordning mig lite sen kom göran och jana på fika. jag har nyss duschat och ska snart äta middag. efter maten åker vi till farmor och farfar. och senare kommer jörgen på fika. ikväll åker jag till älsklingen, tittar på beck och sover.


eftersom det är fars dag idag så fick pappa trisslotter och tialotter av mig men han vann inte ett skit. inte ens en tio. skitgrejer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0