min helg

fredag: först skola som vanligt, sen hem och åt. senare på kvällen åkte jag, älsklingen, arnström och mathias in till stan för att träffa tascha och fika på skutan jag åt bananasplit. sen åkte vi bara runt och runt och senare vidare hem till mig för att sova.

lördag: vaknade hemma hos mig. efter frukosten åkte vi till harmånger, lämnade av jocke hemma hos honom och medans han duschade och grejs så åkte jag och pappa på pierre och co för att kika på lite kläder. när jocke var klar åkte vi till iggesund till börje för att vara chaufför åt honom och hans familj. under tiden vi väntade på att dom skulle ha skjuts hem åkte vi runt i stan och var med tascha och trepp. senare, vid 1tiden åkte vi till stocka och hämtade viktor. vi kom hem vid 5, och då var det skönt att lägga sig i sängen och sova!

söndag: jag och älsklingen vaknade vid 12 medans viktor sov till typ 2. jag åt lite frukost och umgicks med älsklingen en stund och vid halv 3 kom pappa och hämade mig och viktor. när jag kom hem så grillade jag med mamma.
älskling är i friggesund och spelar fotboll. han har match och nu hoppas jag att dom vinner! :)
nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv. jag är alldeles slut efter 2 km cykeltur till kiosken fram och tillbaka.


maten var skotgod! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0