kläder/skor


SKOPUNKTEN.
grå textilsko: 179 kr.
ballerinaskor, leopard (gula): 149 kr.
ballerinaskor, leopard (vita): 199 kr.
sandal: 299 kr.
slip-in: 199 kr.


GINA TRICOT.
svart/vit scarf: 99 kr.
svarta armband: 119 kr.
armband: 159 kr.
leggins: 99 kr.
linne: 99 kr.



BIK BOK.
hoodtröja: 399 kr.
shorts: 249 kr.
jag skulle även vilja ha ett par mjukisbyxor från bik bok, men jag hittade inga såna på hemsidan.


detta är saker jag skulle vilja inhandla imorgon när jag åker till gävle men tyvärr så har jag inte så mycket pengar att jag kan köpa allt så vi får se vad som följer med i kassarna hem.
det jag helst skulle vilja ha med mig hem är en skinnjack, legginsen, shortsen och några skor.
en sak till jag skulle vilja ha är en skinnjacka med luva.


skinnjackan hittade jag på google så jag har ingen aning om vart den kommer ifrån..

Kommentarer
Postat av: sandra

finns skinnjacka med luva på cubus, där köpte jag min :)

2010-05-11 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0