trevlig fredag med mycket skratt

jag har haft en väldigt trevlig dag! (det behövde jag verkligen också!) dagen startade med att jag och jocke var på stan. jag inhandlade morsdagspresent, skor och strumpbyxor. innan bussen gick så fikade jag, jocke & arnström på dackås. när vi kom hem så kom arnström och mathias hit på fika och busade med kissarna. efter att dom hade åkt så kom lollo och åt gomat med oss. det blev kött, pommes, baugetter, sallad och såser. till efterätt blev det jordgubbar med ovispad grädde. efter en stund kom niklas och viktor. då spelade vi skel och åt massa godsaker som morötter, dipp, tacochips och glass. även mamma gjorde oss sällskap hela kvällen.


nu har alla åkt hem och vi tackar för oss och säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0