tisdag

vi åkte mot gävle vid halv 12 ungefär och när vi kom fram skulle britt-inger först till sjukhuset och medans hon var där så fikade jag och mamma. när brille var klar så åkte vi till centrum och gick i affärer. ni ser i det förra inlägget vad jag köpte.
jag hittade även ett till par skor men jag köpte dom inte för jag tänkte gå vidare och se om jag hittade några andra som jag skulle tycka om bättre. men det gjorde jag inte och självklart så glömde jag bort dom första jag hittade så det blev bara ett par skor.. jag hittade heller ingen skinnjacka så jag får väl försöka hitta någon här hemma i stan istället.

på vägen hem åt vi på tönnebro. skitgod middag blev det. lax, potatis och sås. när jag kom hem så packade jag upp, jocke kom en sväng så vi gullade lite, jag har städat mina lådor så nu är dom fin och nu ligger jag i sängen och tittar på NCIS.

imorgonbitti står klockan på ringning 06:00, min buss går 06:55. jag har nationella i matte imorgon så jag börjar kl 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0