söndag

jag & jocke sov till halv 1 idag. det var verkliegn skönt med tanken på vilken tid vi kom hem inatt. efter att vi hade myst lite och ätit frukost åkte jocke till ström för att han har match. sen han åkte har jag damsugit hallen, mitt & mammas rum. sängkläderna hänger på tork och jag tänkte göra mat så att den är klar när mamma kommer hem, hon är i sundsvall just nu.

ikväll blir det slappt. jag har tänkt att duscha och ligga i sängen framför en film eller nått sånt.


föresten så älskar jag mina nya fina leopardskor.

Kommentarer
Postat av: olivia

Hej!

Nu har jag kört igång med veckans blogg och det enda du behöver skriva är att du ska va med så tar jag ut 5-8 finalister och då harm du kanse chansen och bli länkad i varenda inlägg i vecka;)

2010-05-16 @ 15:44:24
URL: http://oliviabw.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Hur har helgen varit? Kram

2010-05-16 @ 17:43:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0