soluppgången

igår åt jag & lollo på donken, vi var i forsa hos hennes kompis mia, vi var hos hennes pappa, vi var i stan och åkte runt också var vi i bergsjö på crusing vilket inte var såå livat.
när vi kom utanför mitt hus så satt vi och pratade i säkert 2 timmar och då såg vi att solen var på väg upp så vi åkte på hällarna och tittade på soluppgången, jättefint! så kl 4 kom jag i säng.

soluppgången

ja, jag vet. det är dålig kvalitet på bilden. den är knäppt med mobilkameran.



idag klev jag upp vid halv 11- 11, gav mamma en morsdags present (halsband & örhängen) också åt jag frukost och nu ska jag klä på mig och fixa iordning mig för att sedan åka till min bror och äta middag.
joakim kommer snart han med :)

Kommentarer
Postat av: Christiansimone

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-12-17 @ 13:36:04
URL: http://christiansimone.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0