ny header, fast den strejkar

jag har precis fått till en ny header men den är tydligen för stor så den får inte plats. dåligt arg jag blir!! aja, jag ska försöka fixa dedär på något vis. jag vägrar göra om hela skiten.

nu är jag iaf hemma i stocka, pappa kom och hämtade mig vid halv 2 ungefär. joakim är fortfarande hemma hos honom men han kommer hit senare ikväll. vi kanske ska umgås med niklas och lollo ikväll, det beror alldeles på vilken tid dom kommer hem. annars om vi inte ska vara med dom så har jag ingen aning om vad vi ska göra, något bilr det nog.
mamma åkte till stan för en stund sen och pappa jobbar så jag är ensam hemma, förutom katterna då. jag börjar bli lite hungrig så jag ska nog gå ner och äta lite middag snart.

såhär ser header ut.


Kommentarer
Postat av: Lukaslinn

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-04-14 @ 19:03:18
URL: http://lukaslinn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0