nu blire kvällsfika

när jag kom hem från skolan idag så tog jag cykeln och cyklade ner till kiosken för att köpa kött och potatissallad så när jag kom hem stekte jag köttet, gjorde sallad och blandade lollospecialsås. suuuupergott!
en stund efter att jag hade ätit så kom lollo på en kopp kaffe sen hämtade vi niklas och åkte till harmånger för att dom skulle äta på pizzan. när vi skulle åka hem tog vi lla möjliga knepiga vägar.
när jag kom hem så kom älsklingen. just nu ligger han i sängen och tittar på nyheterna medans dino ligger brevid honom och sover. jag ska slita upp honom nu för att han ska följa med mig ner och äta lite kvällsfika :)

föresten, jocke och hans lag förlorade på matchen idag.
dom spelade mot forsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0